X Faktor 3 - Jáger Kinga hangja, külseje, kisugárzása egyaránt elnyerte az ítészek tetszését

Jáger Kinga (17) elvarázsolta a mentorokat, amikor kilépett az X-Faktor színpadára. Hangja, külseje, kisugárzása egyaránt elnyerte az ítészek elismerését, akik alig tudták magukban tartani elismerő szavaikat. Minden megvan benned, amit keresünk – sommázta a többiek gondolatait is Geszti Péter.
Pedig ők még nem is tudták, hogy ez a fiatal, törékeny lány Janga művésznéven a Balkán Fanatik egyik slágerében, a Ha te tudnád, amit én című dalban már hírnevet szerzett magának. A legnagyobb ismertséget a Balkán Fanatiknak köszönhetem. Ráadásul a számnak köszönhetően a népzenei kötődéseim is megmutathattam, hiszen ezeken nőttem fel – tette hozzá Kinga.
De a tinédzser nem csak innen ismert, az Eurovíziós Dalfesztivál amatőr klipversenyén is neki ítélték a legjobbnak járó díjat 2008-ban, tizennégy esztendős korában. Éppen emiatt nagy szó, hogy ilyen sikereket a háta mögött tudva most az X-Faktorban próbálkozik. Úgy éreztem, hogy ki kell próbálnom magam, az a fontos, hogy bizonyítsak – gondolkodott el. – Az utolsó évem kezdtem meg az iskolában, így már a tanulásé a főszerep. Azonban az éneklés és a zene is az életem része. Nem szeretném feladni ezt a szenvedélyem soha. Ezért is jelentkeztem az X-Faktorba, hogy megméressem és kipróbáljam magam – mondta az énekesnő, akinek máris van egy drukkere, Galambos Lajos személyben.
Egy marcali fellépésen találkoztunk, ahol a produkcióm után nagyon elismerő szavakat mondott rólam a közönségnek. Azt mondta, hogy egyszer nagy sztár lesz még belőlem – emlékezett vissza.